Ravi - Yorgun Gemi Video İzle


Oldukça başarılı şarkıların söz ve bestesine imza atan başarılı sanatçı 2011 albümü çıkardı.

Yorgun Gemi Şarkı Sözleri;

Gözlerime Bakma Anlatamaz Belki
Sen Bilemezsin Terk Edilmeyi
Sen Yorgun Gemilerin Sığındığı Liman
Ben Dibe Vurmuş Ölüm Gibi Vazgeçme
Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez
Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez
Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni
Bu Yükle Yol Yürümez
Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez
SarkiSozlerim.Org Şarkı Sözleri
Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez
Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni
Bu Yükle Yol Yürümez
Hep Kolay Sanan Bırakıp Gitme
Umrumda Değil Acıtmak incitmek
Sen Yorgun Gemilerin Sığındığı Liman
Ben Dibe Vurmuş Ölüm Gibi Vazgeçme
Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez
Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez
Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni
Bu Yükle Yol Yürünmez
Dönerim Deme Bilirim Giden Geriye Dönmez
Severim Deme Denerim Aşka Ara Verilmez
Yarı Yolda Bırakıp Gidiyorsun Beni
Bu Yükle Yol Yürünmez

0 yorum:

Yorum Gönder