Serdar Ortaç - Yeşil Su Video İzle


Aslen kastomonulu olan sanatçı 16 şubat 1970 senesinde istanbul vakıf guraba hastanesinde dünyaya gelmistir.İlköğrenimi kocamustafapaşada orta öğrenimini ise suadiye lisesinde tamamlamıştır.Haydarpaşa Meslek Lisesinde torna tesviye bölümünde liseyi bitirdi.Üniversite eğitimine ise Bilkent Üniversitesi Amerikan Dili ve Edebiyatı bölümünde başladı fakat buradan mezun olamadı.
1993 senesinde bir radyo kuruluşunda pragram yapımcısı ve sunucusu olarak çalıştı.Programını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından  kendisine bir albüm anlaşması teklif edildi.Böylece yaptığı besteleri kendi sesiyle seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümü olan Aşk İçin 'i çıkardı.Bu albümde 'Karabiberim' adlı şarkıyla müzik listelerine müthiş bir giriş yaptı ve bu çocukta iş va dedirtti.
Kariyerinde 11 tane albüm , 3 tane gold mix bulunan sanatçı 'Eni iyi Sanatçı'dahil bir çok ödül kazandı.


Serdar Ortaç - Yeşil Su  Şarkı Sözü 

O derin yeşil su gözleri batsın ya da ben
 
Beni kaybeden vicdansız utansın 
Bir ömür peşinde pervane gibi bu beden 
Beni sevmeyen o kalpsiz utansın 

Seni kaybetmeyi ne çok istedim ama yüreğim vermez 
Bu acım kadar hiç bir şey büyük olamaz ama git gide kayboluyor 
Bir adım bana gel ya da kendine git ama sussun bu beden 
İnsan boş yere felsefe yapmayı ne çok seviyor 

Yeni fark ettiğim ama kaç seneden beri bir güzel anım yok 
Git gel boşa dön yeniden başa dön buna fazla zamanım yok 
Bir adım geliver yeniden gülüver bana kelimeler coşsun 
Ben sabrederim ama sen sevgi kadar isyan dolusun 

O derin yeşil su gözleri batsın ya da ben 
Beni kaybeden vicdansız utansın 
Bir ömür peşinde pervane gibi bu beden 
Beni sevmeyen o kalpsiz utansın 

Çıldırdım kendimi yollara attım hüzünden 
Aşkın bana tek yararı bu 
İnsanlar ayrılıyor hep bu kavga yüzünden 
Benden seni koparan da bu

0 yorum:

Yorum Gönder