Sinan Akçıl & Ziynet Sali - Bana Uyan Video İzle


2011 Kalp Sesi  albümü parçalarından biri olan Bana Uyan isimli parçayı Ziynet Sali ile seslendiren başarılı sanatçı yapmış olduğu düetlerle sevenleriyle buluşuyor.

Sinan Akçıl Bana Uyan Şarkı Sözü ft. Ziynet Sali
Sinan Akçıl:
Korkma korkma başarıcaz, başarıcaz
Aşksızlıkla savaşıcaz, savaşıcaz
Bi gün yine bi arada, bi arada
Zaferlerden konuşacaz, konuşacaz
Ziynet Sali:
Kalbimden istemiştin
Al istediğin kadar
Sende çok özlemişsin
Olsun be o kadar
Sinan Akçıl:
Dayan, dayan buna dayan
Yat her gece bana uyan
Sinan Akçıl & Ziynet Sali:
Dayan, dayan buna dayan
Yalnız sensiz bana uyan
Ziynet Sali:
Korkma korkma başarıcaz,
Aşksızlıkla savaşıcaz, savaşıcaz
Ziynet Sali & Sinan Akçıl:
Bi gün yine bi arada, bi arada
Zaferlerden konuşacaz, konuşacaz
Sinan Akçıl:
Kalbimden istemiştin
Al istediğin kadar
Sende çok özlemişsin
Olsun be o kadar
Dayan, dayan
Sinan Akçıl & Ziynet Sali:
Buna dayan yat her gece bana uyan
Dayan, dayan buna dayan
Yalnız sensin bana uyan

0 yorum:

Yorum Gönder