Tarkan Acımayacak Video İzle


Tarkan yorumlamış olduğu ''Acımayacak'' isimli hareketli parçayla tüm dikkatleri yine üzerine çekti.
Tarkan acımayacak şarkı sözü
Tarkanın yeni albümünde yer alan acımayacak aadlı parçanın şarkı sözleri
Gel gel gel güzelim
Gel gel acımayacak
Gel gel gel güzelim
Gel hiç albumdinle.com acımayacak
Gece çıkmak dans etmek istermiş kendisi
Gözü yükseklerde ama bir o kadar masum
Ne yaparsın nereye kadar kaçarsın
Kız ilik gibi ne dese boynum kıldan ince
Şansım varsa ben ona talibim
Bi gel dese kapının önündeyim
Yalvarmakmı gerekiyor
Diz çökmekmi gerekiyor
Sen iste ben bekliyorum
Listemede ekliyorum
Gel gel gel güzelim
Gel gel acımayacak
Gel gel gel güzelim
Gel hiç acımayacak
Kalbim af kalbim
Yalvarmakmı gerekiyor
Diz çökmekmi gerekiyor
Sen iste ben bekliyorum
Listemede ekLliyorum
Kalk gel gel gel güzelim
Gel gel acımayacak
Gel gel gel güzelim
Söz hiç acımayacak
Kalbim ah kalbim
Şansım varsa ben ona talibim
Bi gel dese kapının önündeyim

0 yorum:

Yorum Gönder