Serdar Ortaç - Koca Koca 2011 Video İzle


Aslan kastomonulu olan sanatçı 16 şubat 1970 senesinde istanbul vakıf guraba hastanesinde dünyaya gelmistir.İlköğrenimi kocamustafapaşada orta öğrenimini ise suadiye lisesinde tamamlamıştır.Haydarpaşa Meslek Lisesinde torna tesviye bölümünde liseyi bitirdi.Üniversite eğitimine ise Bilkent Üniversitesi Amerikan Dili ve Edebiyatı bölümünde başladı fakat buradan mezun olamadı.
1993 senesinde bir radyo kuruluşunda pragram yapımcısı ve sunucusu olarak çalıştı.Programını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından  kendisine bir albüm anlaşması teklif edildi.Böylece yaptığı besteleri kendi sesiyle seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümü olan Aşk İçin 'i çıkardı.Bu albümde 'Karabiberim' adlı şarkıyla müzik listelerine müthiş bir giriş yaptı ve bu çocukta iş va dedirtti.
Kariyerinde 11 tane albüm , 3 tane gold mix bulunan sanatçı 'Eni iyi Sanatçı'dahil bir çok ödül kazandı.

Serdar Ortaç - Koca Koca Şarkı Sözü

Doladım seni dile, çözüm yok 
Cana çarpmadan, direk hüzün yok 
Dilerim ki anlamını alsın 
O yüzündeki çizgiler. 

Aradım seni, sokak ayazda 
Hüzün olmasın, teni beyazda 
Dilerim gönül sözü, biraz da 
Gün olur, bana tez güler. 

Tutamadım içimde, çıkıp konuşsam 
Ya tadımı sorarsa, zehir mi yutsam ? 
Kaderimizi zorla, esir mi tutsam ? 
Onu buluncuya kadar... 

Ey aşk sana uzağım, 
Hayat kime tuzağım, 
(Hayat bana mı tuzağın ?) 
Tenin gibi soğuk odalar. 

Bir tutmadı, dediğin, 
Huzur bile, küçüğün, 
Dertler niye koca kocalar ? 

1 yorum:

alican.kiziltas dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder